Oświadczam, że jestem właścicielem lub mam pełne prawa do korzystania z publikowanego zdjęcia.
Dzień dobry! Dziś jest Czwartek, 14 grudnia 2017 roku
MENU
piątek, 1 grudnia 2017 roku

Przejazd kolejowy – można? cz.3

7
PKP 2

Zobacz zdjęcia (2)

Prezentujemy kolejny etap sprawy mówiący o problemie przejazdu kolejowego między Poznaniem a Plewiskami. Przypominamy, że dzięki uprzejmości i zaangażowaniu Pana Tomasza, Urzędu Gminy Komorniki oraz pracowników Wydziału Infrastruktury Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska został wysłany list do PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Z pełną treścią listu można się zapoznać tutaj.

Pan Tomasz wysłał do Redakcji wiadomość wraz z oficjalną odpowiedzią od PKP.:

 

Zgodnie z podjętym zobowiązaniem, przekazuję do zapoznania się naszym mieszkańcom z odpowiedzią przedstawiciela PKP na skierowane do nich pismo, dotyczące przejazdu kolejowego na granicy Plewisk i Poznania. Mam nadzieję, że nie zakończy ono dyskusji i poszukiwania innego, lepszego rozwiązania naszego problemu.

 

Treść listu od PKP prezentujemy poniżej:

PKP 1

PKP 2

Nasza Redakcja również wyraża nadzieję, że to jeszcze nie koniec. Czekamy także na komentarze od mieszkańców – czy sprawa została zakończona, czy jeszcze jest o co walczyć?

Komentarze (7)

Informujemy, że zgodnie z art. 190a kodeksu karnego podszywanie się pod Redakcję jest przestępstwem. Tożsamość Redakcji podlega ochronie prawa cywilnego zgodnie z art. 23 i 24 kodeksu cywilnego.
Prosimy mieć to na uwadze podczas pisania komentarzy.

Komentarze wystawione przez redakcje Plewiska.pl są podświetlane na złoty kolor.

7 komentarzy

  • pan pisze:

    wszyscy wiemy, że jedyną możliwością na zrobienie czegokolwiek, co może poprawić sytuację, jest budowa mostu/wiaduktu. Wiązać się to będzie z wywaleniem kilku/kulkunastu domów co niestety spotka się ze sprzeciwem. Plany na wiadukt oczywiście są i zaraz bedzię hur dur, że trzeba jeździć na około ale takie rozwiązanie jest oczywiście lepsze niż nic nie robienie a pewnie możliwość przejazdu przez “przejazd” pozostanie więc będzie wybór czy stać czy trochę objechać. Ja gorąco kibicuje aby ten wiadukt powstał jak naszybciej i liczę, że władzę oraz mieszkańcy zrobią wszystko aby też tak się stało. Pozdrawiam

  • Kuba pisze:

    Najłatwiej jest się wypowiadać, nie znając się na branży srk. W piśmie macie wszystko rzeczowo wyjaśnione, dlaczego nie ma możliwości.

  • marcin pisze:

    do Mruk. Na Kolejowej zamykany jest przejazd na kilka sekund przed pociągiem. Jeżeli na Grunwaldzkiej mamy stacje, to w momencie zatrzymania się pociągu po pasażerów można zamykać przejazd. Albo chociaż w momencie przyjazdu. A nie jak teraz. Pociągu nie widać, przejazd już zamknięty. Podjeżdża na stację, wsiadają pasażerowie ( co trwa kilkadziesiąt sekund), czeka i dopiero rusza.

  • D pisze:

    160 u nas to niewykonalne:)

  • Piotr pisze:

    To było od początku oczywiste, żer to nic nie da. Kolej nie zmienia sposobu zamykania rogatek, bo ktoś do nich wyśle pismo z taką prośbą. Pozostaje tylko czekać na tunel pod torami, który jest bardziej realny niż to że inaczej będzie niż krótsze zamykanie rogatek.

  • tl;dr pisze:

    nie można…

  • mruk pisze:

    Proponuję nie zamykać przejazdu wcale, pociąg rozjedzie kilku nerwusów i wszyscy znowu zrozumieją sens istnienia szlabanów. Po to postulaty na poziomie ruchu antyszczepionkowców – mistrzowie wirtualnych bzdetów z fejsbuka. Problemem nie jest czas zamknięcia szlabanów, bo to kwestia bezpieczeństwa, tylko brak wiaduktu przy tak dużym natężeniu ruchu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>